1- قبلا از خرید جدید، باید با یک آدرس جیمیل صحیح در سایت ثبت نام کنید؛ اگر قبلا در سایت ثبت نام کردید، باید به اکانت خود در سایت وارد شوید؛ اگر پسورد ورود به پنل سایت را فراموش کردید، می توانید مستقیم با اکانت جیمیل خود وارد سایت شوید.

2- به منظور جلوگیری از هرگونه سو استفاده، فقط 4 بار امکان کلیک روی لینک دانلود هر فایل در پنل سایت وجود دارد؛ پس برای دانلود فایلها توصیه می شود از کامپیوتر و دانلود منیجر استفاده کنید!

3- مدت زمان اعتبار خرید شما حداکثر 1 سال می باشد؛ به این معنا که لینک دانلود برای شما تا 1 سال در دسترس خواهد بود (به شرط اینکه محدودیت کلیک روی لینک تمام نشده باشد!)؛ در بازه 1 سال در صورت ارائه آپدیت برای محصول، دانلود آن برای شما رایگان خواهد بود. بعد از گذشت 1 سال از زمان خرید، برای دسترسی به لینک دانلود، باید مجدد محصول را خریداری کنید! در مورد محصولات سری بازی فیفا، مدت زمان انتشار آپدیت برای هر محصول، داخل توضیحات آن در صفحه مربوطه قید شده.

4- تمامی محصولات و پچ های موجود در سایت مخصوص نسخه کامپیوتر بازی بوده و در Play Station و XBOX قابل نصب نیست.

5- انتشار لینک محصولات خریداری شده و یا استفاده تجاری از آن به هر نحو ممنوع بوده و با فرد متخلف برخورد لازم صورت می گیرد.

6- قبل از خرید به دقت توضیحات کامل محصول و ویدئو آن را در صورت وجود مشاهده نمایید و از ویژگیهای آن کاملا آگاه شوید.

7- فایل محصولات تست شده و به دفعات توسط عزیزان خریداری شده و مشکلی ندارند. لذا سایت مسئولیتی در قبال عدم آشنایی خریدار با نحوه نصب ندارد. هر چند در صورت خواست خریدار راهنمایی لازم صورت می پذیرد.

8- در صورت داشتن سوال و مشکل در نصب، از روش های ارتباطی ارائه شده در پاورقی سایت یا با استفاده از دکمه پشتیبانی آنلاین در گوشه صفحه سایت، مستقیم به ادمین پیام دهید. اینگونه سوالات در قسمت نظرات محصول پاسخ داده نمی شود!

9- لینک دانلود به همراه پسورد فایل ها بعد از پرداخت نمایش داده می شود. همچنین در پنل کاربری شما در سایت قابل مشاهده است.

10- هرگونه بی احترامی و بکار بردن الفاظ نامربوط در قسمت دیدگاه مطالب سایت، در حین ارتباط با ادمین در شبکه های اجتماعی، یا در بخش پشتیبان سایت، موجب مسدود شدن کاربر و حساب کاربری وی خواهد شد.

11- وبسایت متعهد می شود مشخصات کاربر شامل آدرس جیمیل و … را تحت هیچ عنوان در اختیار غیر قرار ندهد.

12- قوانین فوق هر چند وقت یکبار بروزرسانی می شود؛ تغییرات در قوانین، شامل حال همه خریداران قبلی و جدید خواهد شد.